• اصفهان ، خیابان مرداویج

تماس با مدیر

09133248024
09139064311

حمل میز بیلیارد در اصفهان

حمل میز بیلیارد در اصفهان

حمل میز بیلیارد در اصفهان

چگونگی حمل و جابجایی میز بیلیارد در اصفهان

حمل میز بیلیارد در اصفهان با باربری در اصفهان دریا بار

میز بیلیارد یکی از وسایلی میباشد که با ترفند های باربری در اصفهان زیبا بار اصفهان براحتی قابل انجام میباشد و شما عزیزان میتوانید با سفارش این کار به باربری در اصفهان زیبا بار اصفهان براحتی میز بیلیار خود در اصفهان را جابجا و حمل نمایید.

09139064311

 
جابجایی میز بیلیارد در اصفهان

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی که ممکن است برای برخی از افراد ایجاد شود وجود داشتن میز بیلیارد در منزل یا برخی از باشگاه‌های است. برای جابجایی میز بیلیارد بهترین گزینه مراجعه کردن به شرکت اسباب کشی اصفهان است که می‌توانند به راحتی این کار را برای شما انجام دهند. زیرا جابجایی  وسایلی مانند حمل میز بیلیارد در اصفهان  برای افراد معمولی طاقت فرسا و مشکل است به همین دلیل لازم است که از افراد متخصص در این راستا کمک بگیرید تا آسیب و یا صدمه‌ای به وسیله شما نرسد. با توجه به ابعاد میز بیلیارد خود می‌توانید از تعداد افرادی که نیاز دارید که در این زمینه شما را یاری دهند کمک بگیرید.

در حال حاضر به وفور در مراکز تفریحی و سرگرمی‌ مانند شهربازی‌ها و باشگاه‌ها از میزهای بیلیارد و اسنوکر استفاده می‌کنند برای این که بخواهید میز بیلیارد در اصفهان را حمل و جابجا کنید بهتر است از وسایل و تجهیزاتی استفاده کنید و یا از شرکت‌های بسته بندی و حمل اثاثیه منزل اصفهان کمک بگیرید تا شما را در این زمینه یاری نماید.
همانطور که می‌دانید جابجایی میز بیلیارد و اسنوکر نیاز چهار عدد پایه است که پایه‌های آن مانند دوربین عکاسی یا فیلمبرداری عمل می‌کنند که می‌توانید آن را جابجا و حرکت دهید در بعضی از مواقع ممکن است نیاز به تعدادی پایه متحرک برای میز بیلیارد خود داشته باشید.

در صورتی که شما یک باشگاه یا آتلیه عکاسی دارید که میخواهید برای آن مبیز بیلیارد تهیه کنید از طراحی دکوراسیون داخلی در اصفهان استفاده نمایید زیرا این امر در مورد جذب مشتری بسیار مهم میباشد همینطور اگر میز بیلیارد تکی باشد از خدمات باربری نیسان اصفهان نیز میتوانید بهره مند شوید

اسباب کشی میز بیلیارد در اصفهان

روش‌های حمل و جابجایی میز بیلیارد

خوب است پیش از جابجایی میز بیلیارد یا اسنوکر خود از چند نفر کمک بگیرید و هنگام جابجایی نیز همزمان و هماهنگ با همدیگر اقدام به حمل آن نمایید تا مشکلی برای آن به وجود نیاید.

وسایل مورد نیاز برای جابجایی میز بیلیارد

از وسایل و ابزارهای مهمی‌ که نیاز است که میز بیلیارد را از مکانی به مکان دیگر انتقال دهید عبارت است از:

  • پتو
  • نوار چسب
  • آچار و پیچ گوشتی
  • پلاستیک‌های حباب دار
  • سلفون
  • دستگاه مته برقی

حمل میز بیلیارد در اصفهان را به باربری در اصفهان دریا بار بسپارید

روش بعدی برای جابجایی هر گونه وسیله‌ای به خصوص وسایلی که خیلی بزرگ هستند و یا حمل آن‌ها دشوار است خوب است که در ابتدا نگاهی به دفترچه راهنمای این نوع از وسایل بیندازید تا از شیوه‌ی حمل و جابجایی آن به خوبی آشنا شوید.
چنانچه که شما دفترچه راهنما را گم کرده‌اید و دسترس ندارید می‌توانید با یک سری از اقداماتی که در زیر به آن‌ها اشاره کرده‌ایم به راحتی اقدام به جابجایی و حمل میز بیلیارد در اصفهان نمایید.

در صورتی که هر کدام از قطعات دستگاه امکان جدا شدن دارند بهتر است که آن‌ها را با استفاده از وسایل و ابزارآلات مناسب جدا کنید و زمانی که نیاز است که از دستگاه مته برای این منظور استفاده نمایید باید تمامی‌ نکات ایمنی از قبیل استفاده نمودن از عینک محافظ را توجه نمایید. می‌توانید با وسیله آچار سوکت، ریل‌های جانبی پیچ را بکشید. به آهستگی ریل‌ها را باز کنید و به سمت پایین بکشید. مراقب باشید تا شکل اصلی میز بیلیارد آسیبی وارد نشود سپس آن را با پتوهای ضخیم و کلفت بپوشانید.اسباب کشی میز بیلیارد

باربری در اصفهان و حمل میز بیلیارد در اصفهان با دریا بار یعنی آسودگی خیال

در مراحل بعدی توجه داشته باشید هر قطعه و وسیله‌ای حتی یک پیچ و مهره کوچک را داخل یک کیسه کوچک قرار دهید تا هنگام سرهم کردن میز بیلیارد پس از جابجایی مشکلی به وجود نیاید. میزهای بیلیارد استاندارد و مرغوب در بازار دارای چهار جک هستند و دو محفظه نیز دارند. بنابراین با توجه به نوع طراحی و ساختار میزهای بیلیارد باید گفت که می‌توانید با استفاده از روش‌های مختلفی که وجود دارد قطعه‌های مازاد را از آن جدا نمایید و اسکرول‌ها را با کمک یک پیچ گوشتی به راحتی از هم باز کنید.

مهم‌ترین بخش حمل میز بیلیارد در اصفهان زمانی است که تمایل داشته باشید که خودتان اقدام به جابجایی آن نمایید به این دلیل که شما تجربه و مهارت کافی در این امر را ندارید و ممکن است به میز شما آسیب ببیند و از ارزش آن کم شود. برخی از صفحات میزهای بیلیارد که وزن خیلی زیادی نیز دارند را می‌توانید به راحتی جدا کنید برای این منظور از مته برقی کمک بگیرید تا این کار برای شما راحت‌تر انجام شود. البته توجه داشته باشید که صفحات بسیار ظریف نیز هستند مواظب باشید که روی زمین بخورند و یا با اجسامی‌ برخورد نکنند.
زیرا موجب شکسته شدن آن‌ها می‌شود. سایر طراحی میزهای بیلیارد از قبیل پایه‌ها و دیگر عناصر که متصل به میز است با یک بررسی کارشناسی در صورتی که امکان جدا شدن آن‌ها نیز وجود دارد اقدام نمایید تا جابجایی آن به سهولت انجام شود.

نحوه بسته‌بندی و حمل میز بیلیارد در اصفهان

عالی‌ترین روش بسته بندی وسایل اهمیت زیادی دارد. برای جابجایی میز بیلیارد تمامی‌ قطعاتی که از میز جدا کرده‌اید را به صورت جداگانه بسته بندی کنید و باقی مانده میز بیلیارد را نیز با کمک گرفتن از یک سری از وسایل و ابزار آلاتی مانند پتو، پلاستیک‌های حباب دار و نوار بسته بندی آماده کنید و سپس اقدام به جابجایی آن با باربری در اصفهان دریا بار نمایید.

قیمت اسباب کشی میز بیلیارد

آخرین روش برای جابجایی میز بیلیارد

بارگیری وسایل و قطعات و همراه با ساختار میز بیلیارد داخل کامیون‌های حمل بار، هنگام جابجایی آن در صورتی که میز بیلیارد شما دارای چرخ است می‌توانید به راحتی حمل آن را انجام دهید در غیر این صورت شرکت‌های باربری برای این منظور خود یک سری از چرخهایی را دارند که می‌توانید اقدام به جابجایی آن کنید. توجه داشته باشید که چرخ‌ها را محکم به پایه‌های میز فیکس کنید.
هنگام انتقال و بارگیری آن به داخل کانتینر نیز از سطوح شیب دار استفاده کنید. زمانی که مکان مورد نظر رسید میز را در جهت معکوس باز کنید. هنگام نصب مجدد قطعات و سرهم کردن میز بیلیارد مطمئن نیستید می‌توانید از شرکت‌های باربری معتبر اصفهان کمک بگیرید تا این کار را به راحتی و به خوبی برای شما انجام دهند.

قیمت جابجایی و حمل میز بیلیارد در اصفهان

جابجایی میز بیلیارد با توجه به اندازه، وزن و همچنین میزان حجم و نوع آن و  میزان مسافت طی شده برای حمل و جابجایی و تعداد نفرات و کارگران بستگی دارد که کلیه این عوامل بر روی قیمت باربری میز بیلیارد تاثیر می‌گذارد.

4.2/5 - (102 امتیاز)

2 نظر

  • میز بیلیارد. و دوتا گاوصندوق داشتم. خیلی سنگین. و حجم دار بودن.
    و خدارا شکر. نیروهای حرفه ای دریا بار. زحمت کشیدن. واسم. جابجا
    کردن. بدون اینکه. کوچکترین آسیبی ببینند. خیلی ممنون از شرکت
    خوب دریا بار

  • با سلام و درود خدمت. دریا بار اصفهان. خیلی ممنونم از شما. واقعا
    مرسی. از کارگراتون.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های ما


حمل یخچال ساید در اصفهان

حمل یخچال ساید در اصفهان

یک راه حل مناسب و بهینه برای حمل یخچال ساید در اصفهان استفاده از چرخ حمل بار است. چرخ حمل بار باعث روان تر شدن حرکت یخچال و امکان جابه ...

اسباب کشی منزل در اصفهان

اسباب کشی منزل در اصفهان

اسباب کشی منزل در اصفهان چه زمان هایی نباید اسباب کشی در اصفهان را انجام دهیم؟اسباب کشی منزل دراصفهان بسیار پردغدغه و استرس زا است ولی اگر بخواهید تیم متعهد ...

حمل مبل در اصفهان

حمل مبل در اصفهان

حمل مبل در اصفهان را اگر بخواهید براحتی انجام دهید فقط کافیست با شماره 09139064311 تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نماییدنکات ضروری برای جابجایی و حمل مبلمان در ...

حمل میز بیلیارد در اصفهان

حمل میز بیلیارد در اصفهان

چگونگی حمل و جابجایی میز بیلیارد در اصفهان چگونگی جابجایی و حمل میز بیلیارد در اصفهانحمل میز بیلیارد در اصفهان با باربری در اصفهان دریا بارمیز بیلیارد یکی از وسایلی ...

ارتباط با ما


شماره تماس

09133248024 - 09139064311

آدرس

اصفهان، خیابان مرداویج
باربری در اصفهان | 09134071063