• اصفهان ، خیابان مرداویج

تماس با مدیر

09133248024
09139064311

حمل یخچال ساید در اصفهان

حمل یخچال ساید در اصفهان

حمل یخچال ساید در اصفهان

یک راه حل مناسب و بهینه برای حمل یخچال ساید در اصفهان استفاده از چرخ حمل بار است.

چرخ حمل بار باعث روان تر شدن حرکت یخچال و امکان جابه جایی عمودی آن کمک شایانی می کند.

چگونگی حمل ایمن و سالم یخچال ساید قواعد و روش های مخصوص دارد.

اگر قصد اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل را دارید ، حمل یخچال ساید بای ساید را به حمل اثاثیه منزل دراصفهان دریا بار اصفهان بسپارید.

با دریا بار اصفهان یک اسباب کشی بدون دغدغه را تجربه کنید.
شاید تاکنون شما هم خانه خود را حداقل برای یک بار هم که شده عوض کرده باشید

و با مشکلات ناشی از حمل وسایل سنگین و گران بها چون یخچال و فریزر ساید بای ساید آشنا باشید.

حمل اثاثیه منزل در اصفهان شبانه روزی را با بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان اجام دهید

حمل وسایل سنگین خانگی علاوه بر حساس بودن ، بسیار مشکل و طاقت فرسا است.

دریا بار اصفهان مجهزترین باربری و شرکت حمل یخچال ساید در اصفهان

09139064311

انجام این کار نیاز به دقت، ذکاوت و فراست بسیار دارد.

البته که داشتن زور بازو برای حمل یخچال ساید نیاز است.

اما به هیچ وجه کافی نمی باشد. 
برای حمل وسایل بزرگ و سنگین در راه پله های طولانی و راهروهای تنگ و باریک  به دانش ، تخصص و مهارت و رعایت اصول صحیح حمل بار نیازمند هستید. رعایت اصولی که از آسیب دیدن زیبایی ظاهری و وسایل فنی لوازم پیشگیری نماید.

برای آشنایی با چگونگی جا به جایی ساید بای سایدو حمل یخچال ساید در اصفهان  با ما همراه باشید.

یکی از مهم ترین موارد در حمل ساید ، به کارگیری کارگر حمل یخچال ساید است. این کارگران باید اموزش دیده و دارای قدرت بدنی بالایی باشند.

آسیب های وارده به یخچال ساید هنگام حمل و نقل و جابجایی 

ایجاد خط و خش و قرشدگی بدنه یخچال و به ویژه درب آن، یکی از شایع ترین صدماتی که در هنگام حمل یخچال ساید بای ساید ممکن است با آن روبرو شوید. این آسیب ها در آپارتمان هایی که راهروی آنها تنگ و باریک دارند، بیشتر به چشم می خورد. برای پیشگیری از این آسیب ها راه حل های زیر را به کار ببرید ، اگر بسته بندی اثاثیه منزل و یخچال را به درستی انجام دهید اطمینان داشته باشید دچار هیچ مشکلی نخواهید شد.

حمل یخچال ساید

چگونگی حمل یخچال ساید در اصفهان

 حمل سالم وسایل  و لوازم قواعد و روش های مخصوص دارد. تکنیک و روش هایی وجود دارد که از آسیب دیدگی وسایل منزل ضمن حمل بار پیشگیری می کند. یادگیری این تکنیک و روش ها ، خسارت و زیان وسایل در موقع حمل و نقل را به شدت کاهش می دهد.

حمل اثاثیه منزل در اصفهان با دریا بار اصفهان

حمل سالم وسایل سنگین همچون یخچال ساید بای ساید که هم سنگین است هم گرانبها در زمان اسباب کشی اهمیت فراوانی دارد.

نحوه حمل و جابجایی یخچال ساید بای ساید در اسباب کشی

با توجه به قیمت بالای یخچال ساید بای ساید حمل آن در اسباب کشی از حساسیت بالایی برخوردار است؛ این امر اهمیت استفاده از پرسنل اهل فن و آموزش دیده را دو چندان می‌کند. یخچال فریزر های بزرگ ساید بای ساید بعد از حمل و بعد از گذر از راهروها و ورودی ساختمانها، احتمال فراوانی برای آسیب دیدگی بدنه و قُر شدگی دارند.
استفاده از ابزار لازم مانند پتو و کارتن به میزان لازم و همچنین برخی تکنیک‌ها، می‌تواند به سلامت رسیدن کالاهای حساس منزل شما را تضمین کند.یکی از ترفندهایی که در کنار استفاده از نیروی حمل مجرب مورد نیاز است، باز نمودن درب یخچال و فریزر می‌باشد که به حمل آسانتر ساید بای ساید و یخچال‌های بزرگ کمک شایانی می‌کند.
به همین جهت گاهی لازم است هنگام اعزام نیرو برای حمل اثاثیه ، تکنسین فنی مربوط به سازنده یخچال فریزر نیز همراه تیم باربری به مبدا اعزام گشته تا درب ها را قبل از پایین آوردن از راه پله یا آسانسور باز نموده و به دقت بسته بندی نمایند.این کار از افتادن هر گونه خط و خش و قرشدگی درب یخچال جلوگیری می‌کند.
در مقصد و بعد از جاسازی یخچال در آشپزخانه مبدا در منزل جدید، مجددا از تکنسین فنی شرکت سازنده خواسته می‌شود تا ضمن بستن دربها، سوکتها را نیز در جای خود قرار دهد.البته هنوز ساید بای ساید آماده استفاده نیست و باید بعد از اتمام کار و ثابت نمودن جای یخچال، دستگاه ساید بای ساید به مدت حداقل شش ساعت بدون حرکت مانده و سپس به برق زده شود.

 استفاده از چرخ های حمل بار برای جابجایی یخچال ساید

یک راه حل مناسب و بهینه برای حمل یخچال ساید بای ساید استفاده از چرخ حمل بار است. چرخ حمل بار باعث روان تر شدن حرکت یخچال و امکان جابه جایی عمودی آن کمک شایانی می کند.موقعی که یخچال را درون وسایل نقله قرار دادید، از محکم و استوار بودن آن اطمنان حاصل کنید. منافذ و دور وبر یخچال را با وسایب نرم مثل، پتو یا فوم های نرم و با نایلون های حباب دار بپوشانید تا از خراشیدگی و افتادن آن جلوگیری کنید.

کارگر حمل یخچال ساید در اصفهان

یخچال ساید بای ساید معمولا از ابعاد بزرگی برخوردار است که موجب شده است حمل و جابه جایی آن در اسباب کشی با مشکل مواجه باشد. از این رو افراد به دنبال کارگر حمل سایدی می باشند که از مهارت و دانش کافی برای جابه جایی ساید برخوردار باشد. جابه جایی وسایل سنگین نیاز به افراد متخصص دارد از این رو اگر قصد جابه جایی وسایل خود را دارید سعی کنید از کارگر مخصوص به این کار استفاده کنید.در صورتی که با شرکت حمل اثاثیه منزل در اصفهان و یا اسباب کشی منزل در اصفهان دریا بار تماس بگیرید در اسرع وقت بهترین کارگر جهت حمل یخچال ساید در اصفهان برایتان ارسال میگردد این کارگران بصورت کاملا تخصصی و حرفه ای یخچال را بلند و از طبقات بالا میبرند به تمام وسایل یخچال آشنا هستند و میدانند چگونه یخچال جابجا شود که کوچکترین آسیبی به یخچال ساید گران قیمت شما وارد نشود

حمل یخچال ساید بای ساید

ویژگی کارگر حمل ساید

کارگر حمل یخچال ساید در اصفهان افراد با توانایی بدنی بالا می باشند که از تخصص کافی برای حمل انواع بخچال ساید برخوردارند. کارگر حمل ساید معمولا توسط شرکت های باربری آموزش دیده اند، از این رو همواره توصیه می شود اگر قصد جابه جایی یخچال ساید خود را دارید حتما با شرکت های باربری مناسب تماس بگیرید تا آن ها خود کارگر مناسب را ارسال کنند.
برای جابجایی یخچال ساید بای ساید و ساید، حمل پیانو، حمل گاوصندوق و سایر بارهای سنگین خود با ظریف بار وانت تماس بگیرید.

هزینه حمل یخچال ساید در اصفهان

و هزینه کارگر حمل ساید در اصفهان

در هر جایی از تهران هستید و قصد دارید اسباب کشی کنید و جابجا شوید نیسان بار تهران با داشتن شعباتی در تمامی نقاط تهران برای حمل ساید بای ساید بهترین کارگر حمل ساید بای ساید و یخچال را برای شما ارسال می کند.
برای اطلاع از قیمت حمل ساید و هزینه کاگر برای حمل ساید با مشاوران ما در ظریف بار وانت تماس بگیرید.

قبل از حمل یخچال این موارد را رعایت کنید

تمام وسایل را از یخچال خارج کنید. برفک موجود را پاک نمائید. یخچال را تمیز کنید. 6 ساعت قبل از حرکت دادن و انتقال یخچال، آن را از برق بکشید. سیستم یخ ساز و آب سرد کن را از لوله کشی ساختمان جدا نمائید. با انجام این کارها یخچال آماده منتقل کردن است. ضمن انتقال ممکن است آسیب هایی به یخچال وارد شود. 

چگونه یک حمل آسان یخچال ساید بای ساید را تجربه کنیم؟

 یک راه حل مناسب، این است که درب یخچال را از بدنه آن جدا کنید. برای جدا کردن درب یخچال کارشناس فنی نیاز دارید. با جدا کردن درب یخچال می توانید، درب را جداگانه بسته بندی کنید. با مستقر شدن در منزل جدید از کارشناس فنی بخواهید که درب را برای تان وصل نماید. جدا کردن درب ضمن کاهش وزن یخچال از خط و خش و قرشدگی آن جلوگیری می کند.
اگر قطعه های اضافی را جدا نکرده اید، همه وسایل و ملحقات جدا شدنی یخچال را از آن جدا کنید. می توانید؛ قفسه ها و کشوهای یخچال را به طور کامل از آن بیرون آورید. با این کار، وزن یخچال کم می شود و حمل یخچال ساید بای ساید راحت تر انجام می شود. 

حمل یخچال ساید بصورت عمودی

یخچال را به صورت عمودی منتقل کنید. با افقی قرار دادن یخچال ممکن است روغن کمپرسور به داخل لوله های خنک کننده گاز نفوذ کند. اگر هنگام حمل و انتقال یخچال مجبور شدید، آن را به حالت افقی قرار دهید، پس از مستقر شدن در مکان جدید، تا 24 ساعت از روشن کردن یخچال جلوگیری کنید.

حمل دیگر وسایل سنگین در هنگام اسباب کشی را نیز به ظریف بار وانت بسپارید

حمل گاوصندوق

چگونگی حمل و نقل گاوصندوق های بزرگ و سنگین براستی که به تبحر و دانش نیاز دارد. افراد حرفه ای موجود در وانت بار تهران چگونگی حمل و نقل ایمن صحیح آن را می دانند و با مهارت تمام بدون آسیب رساندن به خود ، وسیله حمل و نقل یا دیگران آن را به صورت ایمن و مطمئن انتقال خواهند داد.

حمل پیانو

از آنجایی که پیانو در دسته بندی اجناس لوکس و حساس قرار دارد ، از این رو باربری ها ،وانت بارها و نیسان بارها بار ممکن است هزینه های مناسب و یا در بعضی مواقع نا مناسبی را براورد کنند. معمولا قیمت حمل پیانو با توجه به برند و ابعاد پیانو متفاوت می باشد .قیمت حمل پیانو به عوامل متعددی مانند: محل مبدا و مقصد،وزن و قیمت دستگاه،بیمه شدن پیانو در هنگام حمل و …. بستگی دارد. 

3/5 - (489 امتیاز)

5 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های ما


حمل یخچال ساید در اصفهان

حمل یخچال ساید در اصفهان

یک راه حل مناسب و بهینه برای حمل یخچال ساید در اصفهان استفاده از چرخ حمل بار است. چرخ حمل بار باعث روان تر شدن حرکت یخچال و امکان جابه ...

اسباب کشی منزل در اصفهان

اسباب کشی منزل در اصفهان

اسباب کشی منزل در اصفهان چه زمان هایی نباید اسباب کشی در اصفهان را انجام دهیم؟اسباب کشی منزل دراصفهان بسیار پردغدغه و استرس زا است ولی اگر بخواهید تیم متعهد ...

حمل مبل در اصفهان

حمل مبل در اصفهان

حمل مبل در اصفهان را اگر بخواهید براحتی انجام دهید فقط کافیست با شماره 09139064311 تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نماییدنکات ضروری برای جابجایی و حمل مبلمان در ...

حمل میز بیلیارد در اصفهان

حمل میز بیلیارد در اصفهان

چگونگی حمل و جابجایی میز بیلیارد در اصفهان چگونگی جابجایی و حمل میز بیلیارد در اصفهانحمل میز بیلیارد در اصفهان با باربری در اصفهان دریا بارمیز بیلیارد یکی از وسایلی ...

ارتباط با ما


شماره تماس

09133248024 - 09139064311

آدرس

اصفهان، خیابان مرداویج
باربری در اصفهان | 09134071063